zondag 24 september - Reisverslag uit Phoenix, Verenigde Staten van Janban - WaarBenJij.nu zondag 24 september - Reisverslag uit Phoenix, Verenigde Staten van Janban - WaarBenJij.nu

zondag 24 september

24 September 2017 | Verenigde Staten, Phoenix

Om half 7 stonden we allemaal naast ons bed, uitgeslapen en al. Gelukkig hadden we een tankstation met winkel naast ons motel, dus konden we ons ontbijt kopen en aaan de rand van het zwembad opeten. Omdat we onze luxe auto goed wilden benutten, besloten we om toch vandaag al naar Elzemiek in Flagstaff te rijden. Om half 10 begonnen we aan de 230 km. lange rit over de autobaan. Bij aankomst zagen we alleen een verdwaasde blik in de ogen van Elzemiek: 4 in plaats van 2 bekenden??? Na wat gedronken te hebben in haar huis liet Elzemiek ons het universiteitsterrein zien, waarna we weer wat gingen drinken om vervolgens weer terug te rijden, want Elzemiek had nog een opdracht af te maken. Moe en verreisd lagen we ’s avonds om 9 uur allemaal te slapen. Maar het was de 500 km. zeker waard.

Verslag uit: Verenigde Staten, Phoenix

Camperen door Arizona

Vanuit Phoenix alle kanten op.

08 Oktober 2017

05 Oktober 2017

donderdag 5 oktober

04 Oktober 2017

woensdag 4 oktober

Amelander herfstvakantie: een unieke vakantieperiode voor een Nederlander. Wij mogen het dit jaar voor het eerst meemaken en gaan er optimaal van genieten: 2 weken naar de Verenigde Staten om te camperen en ... Elzemiek op te zoeken op haar tijdelijke adres.

Actief sinds 22 Aug. 2017