maandag 2 oktober - Reisverslag uit Kingman, Verenigde Staten van Janban - WaarBenJij.nu maandag 2 oktober - Reisverslag uit Kingman, Verenigde Staten van Janban - WaarBenJij.nu

maandag 2 oktober

02 Oktober 2017 | Verenigde Staten, Kingman

Vannacht werden we wakker van diverse whatsapp-piepjes. Een idiote man deed een idiote actie Las Vegas. Het thuisfront wilde natuurlijk weten of wij al in Las Vegas zouden zijn. Gelukkig nog niet. Vandaag zagen we overal de Amerikaanse vlag halfstok.

Helaas, vandaag is de laatste dag met Elzemiek erbij. We hebben nog 1 National Park te gaan (van de 3 aanraders) en rijden om 11 uur naar het Walnut Canyon National Monument. Hier leefden 1000 jaar gelden een volk onder de richeld van uitgeslepen rotswanden. Ook nu weer waren we vol verbazing over wat we zagen.
Een laatste lunch bij Wildflower Bread Company en toen was het tijd om Elzemiek bij haar huis eruit te laten. Om 15 uur reden we met z’n vieren naar Kingman. Het eerste uur weer (te) harde wind, daarna werd het weer leuk om in de camper te rijden. Om 18 uur kwamen aan bij het KOA RV-park.
De avond vulden we met “Zondag met Lubach” en “Heel Holland bakt” kijken.