We vertrekken - Reisverslag uit Ameland, Nederland van Janban - WaarBenJij.nu We vertrekken - Reisverslag uit Ameland, Nederland van Janban - WaarBenJij.nu

We vertrekken

22 September 2017 | Nederland, Ameland

Vandaag is het zover: we verlaten Ameland om 17 dagen lang te genieten van ons eigen cadeau: een camperreis door Arizona en Utah.

Eerst de aanleiding: op 6 mei waren we 25 jaar getrouwd en zochten we een leuke manier om dat te vieren. Die was snel gevonden, want Elzemiek volgt haar studie van augustus tot december in de VS. Dat werd dus een vakantie naar de VS in onze Amelander herfstvakantie. Twee weken rondtoeren in een ruime camper, gedeeltelijk mét Elzemiek.

Afgelopen zondag waren onze koffers al gepakt'; ruim op tijd dus. En dat is maar goed ook, want behalve dat Annet de hele week weer werkte, mocht Johann óók 2 dagen werken. Nadat de leerlingen naar huis waren, moesten we de laatste spullen inpakken en gingen we naar de boot. Door een vertraagde boot (1 1/2 uur) kwamen we pas om 10 uur aan bij Ibis hotel Schiphol. Nu lekker slapen, want om 4 uur gaat alweer de wekker.