maandag 25 september - Reisverslag uit Lost Dutchman Mobile Home Park, Verenigde Staten van Janban - WaarBenJij.nu maandag 25 september - Reisverslag uit Lost Dutchman Mobile Home Park, Verenigde Staten van Janban - WaarBenJij.nu

maandag 25 september

25 September 2017 | Verenigde Staten, Lost Dutchman Mobile Home Park

Inpakken, boodschappen doen en camper ophalen. We hadden een afspraak staan om 13.00 uur, maar waren er al om 12 uur. Rustig wachten tot we aan de beurt zijn was geen probleem. Maar om 14.00 uur zaten we nog steeds te wachten. Reden: ze wilden ons liever een bijna nieuwe camper meegeven, maar die moest nog schoongemaakt worden. Uiteindelijk reden we om 16.00 uur pas weg en moesten we de luxe SUV inleveren bij het vliegveld. Het was even zoeken, maar eenmaal ingeleverd begon echt de campervakantie. Weliswaar te laat om op de geplande eerste locatie aan te komen, dus besloten we om maar vast in de richting het Lake Roosevelt te rijden en onderweg zien waar we een RV (=Recreational Vehicle) park tegen zouden komen. Dat bleek na een 3 kwartier het Lost Dutchman RV-park te worden; een mooiere naam konden we ons niet voorstellen. Deze bleek in de ‘wildernis’ aangelegd te zijn met hier en daar een camperplaats. We vonden er 1 met prachtig uitzicht op een rood gloeiende rotsblok. We waren nét op tijd om de zon te zien ondergaan. Zo bijzonder, dat het niet te beschrijven is en met foto’s slechts deels vast te leggen is.